شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

تاکسی سواری!!!

وای انقد اعصابم خورد بود گفت بزار این و بنویسم !!!!! 

چن روز پیشا سوار تاکسی شدم (‌جهت اطلاع تاکسی آرم  دار از این سبزا) . اقاهه جز من و یه دختره دیگه کسی رو سوار نکرد .  از هردومون پرسید مسیر بعدیتون کجاست. هر دومون گفتیم. اقاهه به من گفت شما پیاده نشید مسیرم میخوره  ! 

منم نشستم ٬دختره که پیاده شد پسره پرسید مسیر بعدت کجاست .گفتم همون جا پیاده میشم. گقت میشه پیاده نشی یه دور با هم بزنیم ؟؟ 

گفتم اقا من فکر کردم تاکسی سوار شدم ٬گفت مگه تاکسیا دل ندارن ؟ من جز اینجا شمارو کجا میبینم اخه که بهتون بگم با هام دوست بشین !!!!  

خلاصه یکی من گفتم دوتا اون گفتم تا رسیدیم اونجا ای که میخواستم پیاده شم. گفتم اقا پیاده میشم٬نگه نداشت وهمون جوری رفت ! 

گفتم اقا پیاده میشم! 

گفت فقط ۱۰ مین به من وقت بده!!! 

خلاصه که هر چی کوچه پس کوچه بود ٬منو چرخوند! تا اینکه بالاخره یه جا مجبور شه وایسه منم که کرایه و گرفته بودم  تو دستم گذاشمش رو داشبورد و در ماشینو باز کردم و دوییدم تو یه کوچه که ماشین رو نبود و بعد از کلی گشتن خونه خواهرمو پیدا کردم !!!! 

آخه ادم دیگه به کی میتونه اعتماد کنه!!!! 

من هیچی نمیگم خودتون قضاوت کنید !

نظرات 16 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://ezdevajbartar.blogsky.com

وبلاگت خوبه ولی اون عکس بدحجابی که گذاشتی خیانته به حضرت زهرا
لطفا اصلاحش کن
منتظر جوابتون هستم

ممنون از نظرت !!
ولی این که موهای من بیرون باشه خیانت به حضرت زهرا نیست !!!
خیانت اونیه که جلو همه جا نماز اب بکشه و خودش بدتر از همه عالمو ادم باشه ! به ناموس مردم چشم بد داشته باشه ٬ نون حروم بخوره ٬ ظلم کنه و خیلی کارای دیگه که ادمای این دوره انجام میدن و یاده حضرت زهرا نیستن!!!!
موهای من خیانت نیست !نادونی بعضی ادماست که خیانته !!!!
اگر از عکسم خوشتون نمیاد دیگه سر نزنید ! من اگر به نظرم اشتباه بود اصلا از اول اون عکس رو نمیزاشتم . در ضمن اون عکس هیچ موردی هم نداره !!!!!!!!
ممنون بابت تعریفت از وبلاگ!!!!

مجید سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

مجید سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/


حقش بود کرایشو می پیچوندی.

همین که اون منو نپیچوند ببره خدارو شکر کرایه ام فکر میکنم صدقه دادم

دکتر خودم سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

خب شماره‌ش رو برمی داشتی میدادی به تاکسی رانی.

انقد عصبی بودم حوصله صبر کرد نداشتم فقط میخواستم از اونجا برم

داود چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

نمیدونم چی باید گفت تو کشوری که به هر کس وناکس امتیاز تاکسی رانی میدن تو مملکتی که خیلیا برای اینکه جیره بنزین بیشتری داشته باشن ماشینشونو صوری به تاکسی تبدیل میکنن وکسی هیچ نظارتی روشون نداره و...!!تو همچین جایی به هیچکس اعتماد نکن.

پس با چی برم و بیام !!!!

comix پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

ستاره خوبی؟؟
وای نترسیدی؟ نلرزیدی؟! نمردی از ترس؟ من همین که اینجا خوندم مردم از ترس
وای ستاره کفشتو در میاوردی میزدی تو سرش!!
من به تو افتخار می کنم، اگه من بودم از ترس اونجا سکته می کردم

نه خیابونش شلوغ بود وگرنه منم میمردم

دکتر خودم جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

میگما برو یه دوره آموزش چریکی ببین

باشه . میای با هم بریم ؟

محمود شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.bidagh.blogsky.com

۱.فرهنگ مرده ی مردم این مملکته !
۲.امنیت ملی که این آقایون دم میزنن همینه؟
۳.اون......که اولین پیام رو گذاشته رو اگه ببینم با دستام خفش میکنم !یکی نیست بگه شما از حضرت زهرا فقط چادر فهمیدید؟ این همه اون بنده خدا سخن داره اینا فقط چسبیدن به حجاب.کدوم حجاب؟حجابی که اصلا در هیچ یک از منابع فقهی اجبار محسوب نمیشه.چقدر اینا خشک مغزن !

هعییی
چی بگم والا !!!
خدا خودش به حضرت زهرا و امام زمان صبر بده برای این کوتاه فکری ها !

محمود شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

نه دستمو ول کن یه لحظه...

حالا اینار به خاطر من کوتاه بیا

بابا خانواده نشسته . بچه داره نگات میکنه

الی عروسک دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://eliarosak.mihanblog.com/

وای سلام دوستم
چه وب زیبایی داری
به من سر بزن
اسم وبت برام جالب بود

بابک یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://22khordad.blogsky.com/

درود
ببخشین من اتفاقی وارد وبلاگتون شدم داشتم وبلاگ امین رو میخوندم که فکر کردم لینک شما یه مطلب از ایشونه
اما در مورد کامنت آقا مهدی (کامنت اول)
متاسفانه بعضی ها فکر میکنن سلیقه یا طرز تفکر اونها کاملترین و درست ترینه و این یک کوته نظری و خود را مصداق حق فرض کردن بیشتر نیست اگه دقت کنین بیشتر خواهران زینب (خانم های نیروی انتظامی) یا سایر محجبه ها بخاطر فاطمه زهرا نیست که حجاب دارن بلکه بیشتر بخاطر شمایل طبیعیشونه که خجالت میکشن نشون مردم بدن و البته به نظر من حجاب یک نوع محدودیته و بس
ما نیز باید اونقدر جنبه و تفکر احترام به حقوق دیگران را داشته باشیم که هم میهنان زن در کمال امنیت آنگونه که میخوان زندگی کنن
به امید روشنایی بر گستره وطنم
شادزی

والا من فکر نمیکنم حجاب محدودیت باشه ولی معتقدم هر کس حق اینو داره اونجوری که دوست داره لباس بپوشه . دلیلی نداره فکر کنیم همون خواهران حضرت زینب بهشت میرن آنجلینا جولی نمیره !!!!!
خیلی مسخره اس!!!!!!

این آقا مشکل روحی دارن!!!! این کهبه خاطر اینکه موهای من بیرونه دیگه به این وبلاگ میان یعنی در واقع ایشون مشکل روانی دارن!!!!!!!!

مهرداد پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

تو همینجوری سوار ماشینش تو کوچه ها بعد بودی؟؟
شاید میخواست بکشتت!!!

خب نمیشد پیاده شم !!!! میشد که پیاده میشدم !

ELNAZ شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://pinkdoll.blogsky.com

hi vay natarside body?

خیلی
ولی خدا رحم کرد بهم

مهرداد شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

دادی... فریادی...!!!!! حداقل دوتا دو سر راننده میزدی!!

من زورم نمیرسید بهش

آصف آراسته سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

می گم موبایل هم چیزه خوبیه ها

به کجا زنگ میزدم ؟

مهدی شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

به من زنگ میزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد