شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

از روزی که عاشقت شدم ...

از اون جهت که یکی از اساتید گران قدر فرمودند با این پست وبلاگ رو ضایع میکنم !دیگه ادامش نمیدم!!!!!!! 

 

سپاس استاد  

 

پی نوشت : ولی هر کی خواست بگه جمله هارو براش ایمیل کنم

تاکسی سواری!!!

وای انقد اعصابم خورد بود گفت بزار این و بنویسم !!!!! 

چن روز پیشا سوار تاکسی شدم (‌جهت اطلاع تاکسی آرم  دار از این سبزا) . اقاهه جز من و یه دختره دیگه کسی رو سوار نکرد .  از هردومون پرسید مسیر بعدیتون کجاست. هر دومون گفتیم. اقاهه به من گفت شما پیاده نشید مسیرم میخوره  ! 

منم نشستم ٬دختره که پیاده شد پسره پرسید مسیر بعدت کجاست .گفتم همون جا پیاده میشم. گقت میشه پیاده نشی یه دور با هم بزنیم ؟؟ 

گفتم اقا من فکر کردم تاکسی سوار شدم ٬گفت مگه تاکسیا دل ندارن ؟ من جز اینجا شمارو کجا میبینم اخه که بهتون بگم با هام دوست بشین !!!!  

خلاصه یکی من گفتم دوتا اون گفتم تا رسیدیم اونجا ای که میخواستم پیاده شم. گفتم اقا پیاده میشم٬نگه نداشت وهمون جوری رفت ! 

گفتم اقا پیاده میشم! 

گفت فقط ۱۰ مین به من وقت بده!!! 

خلاصه که هر چی کوچه پس کوچه بود ٬منو چرخوند! تا اینکه بالاخره یه جا مجبور شه وایسه منم که کرایه و گرفته بودم  تو دستم گذاشمش رو داشبورد و در ماشینو باز کردم و دوییدم تو یه کوچه که ماشین رو نبود و بعد از کلی گشتن خونه خواهرمو پیدا کردم !!!! 

آخه ادم دیگه به کی میتونه اعتماد کنه!!!! 

من هیچی نمیگم خودتون قضاوت کنید !

از روزی که عاشقت شدم ...

از  روزی که عاشقت شدم ٬ تو رو همون جوری که بودی قبول کردم . 

از روزی که عاشقم کردی ٬ سعی کردی منو اونجوری که میخوای تغییر بدی!

سپاس

این پست فقط برای تشکره ُ تشکر از همه اونایی که همیشه حمایتم کردن  

داوود مهربونم 

کوروش عزیز 

comix جونم  

و خیلیای دیگه که الان اسمشون تو ذهنم نیست. اما از همه مخصوصا داوود ممنونم که همیشه اولین نظری که برای نوشته هام میبینم نظر اونه

ممنونم

از روزی که عاشقت شدم ....

از روزی که عاشقت شدم ٬روز تولدت رو تو تقویمم علامت گذاشتم! 

از روزی که عاشقم کردی ٬حتی یادت رفت من تو چه فصلی دنیا اومدم